Det ved vi om kommunikation i team og grupper
226,25 kr
Udsolgt
ISBN
9788772815589
Denne publikation henvender sig til lærere, pædagoger, LP-tovholdere og andre professionelle, der arbejder med udvikling og ledelse af målrettet kommunikation i team og grupper. Formålet med udgivelsen er at styrke læserens viden, indsigt og praktiske kompetence i at håndtere de udfordringer i kommunikationsprocessen, som man i forskellig grad kan møde i det konkrete arbejde med LP-modellen. Kommunikationsmønstrene drøftes ved hjælp af Luhmanns teori om sociale systemer.
LP-serien: ´Det ved vi om´
LP-modellen - Læringsmiljø og Pædagogisk analyse - er en pædagogisk analysemodel baseret på systemteori og forståelse af læringsmiljøets betydning for elevernes personlige, sociale og faglige udvikling. LP-serien består af en række praksisrettede og konkrete publikationer, der bibringer viden om og redskaber til at håndtere aktuelle udfordringer i skolens arbejde med læringsmiljøet og LP-modellen. Serien henvender sig til lærere, pædagoger og skoleledere. Publikationerne er oplagte til at understøtte LP-gruppernes arbejde og dialog.
Serien er redigeret af Ole Hansen og Thomas Nordahl. Ole Hansen er projektchef på University College Nordjylland, hvor han er ansvarlig for implementeringen af LP-modellen i Danmark. Thomas Nordahl er professor i pædagogik ved Høgskolen i Hedmark og arkitekten bag LP-modellen.
LP-serien: ´Det ved vi om´
LP-modellen - Læringsmiljø og Pædagogisk analyse - er en pædagogisk analysemodel baseret på systemteori og forståelse af læringsmiljøets betydning for elevernes personlige, sociale og faglige udvikling. LP-serien består af en række praksisrettede og konkrete publikationer, der bibringer viden om og redskaber til at håndtere aktuelle udfordringer i skolens arbejde med læringsmiljøet og LP-modellen. Serien henvender sig til lærere, pædagoger og skoleledere. Publikationerne er oplagte til at understøtte LP-gruppernes arbejde og dialog.
Serien er redigeret af Ole Hansen og Thomas Nordahl. Ole Hansen er projektchef på University College Nordjylland, hvor han er ansvarlig for implementeringen af LP-modellen i Danmark. Thomas Nordahl er professor i pædagogik ved Høgskolen i Hedmark og arkitekten bag LP-modellen.
| Forfatter | Preben Olund Kirkegaard, Dordy Wilson |
|---|---|
| Forlag | Dafolo |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 29. dec. 2010 |
| Sideantal | 59 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2011 |
| Oplagsdato | 29. dec. 2010 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | LP-serien |
| ISBN-13 | 9788772815589 |
| ISBN-10 | 8772815582 |
| EAN | 9788772815589 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Oversætter | Anna Garde |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




