Diamanten - en model til kommunikationsplanlægning
245,00 kr
På lager
ISBN
9788759315866
OBS! Ny udgave i januar 2018, benyt SBN 9788759329887
1. udgaven af bogen udkom i 2009 under titlen Kommunikationsplanlægning. Bogen præsenterer en model til kommunikations- og kampagneplanlægning, som kan anvendes til enhver type af kommunikationsopgave for enhver type af organisation. Modellen, Diamanten, er med andre ord en fleksibel rammemodel, der samler de facetter, som er relevante at overveje, når man ønsker sit budskab hørt – ligegyldigt om man planlægger en traditionel kampagne eller søger gennemslagskraft i de sociale medier, og ligegyldigt om man er en stor eller lille organisation. Bogen henvender sig primært til kommunikationsstuderende og -undervisere på universiteter og andre højere læreanstalter, men alle, som arbejder med planlægning af kommunikation, vil kunne få glæde af bogen.
Forfatter | Thomas Hestbæk Andersen og Flemming Smedegaard |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Forskning og information: generelt |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. aug. 2012 |
Sideantal | 192 |
Bredde | 170 |
Højde | 241 |
Dybde | 13 |
Vægt | 375 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 8. apr. 2019 |
Oplag | 5 |
Udgave | 2 |
Recall To | 11. feb. 2018 |
Recall From | 11. jan. 2018 |
ISBN-13 | 9788759315866 |
ISBN-10 | 8759315865 |
EAN | 9788759315866 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |