Digital interessevaretagelse

Af: Benjamin Rud Elberth
300,00 kr
Udsolgt
ISBN
9788793063723
Disciplinen digital interessevaretagelse er ny. Men en række danske organisationer er lige nu ved at knække koden til at pleje interesser, få mere medietid, flytte holdninger hos beslutningstagere og bevæge sig helt ind i lovforslag og regeringsgrundlag. Nogle gange sker det direkte på Twitter, Facebook og LinkedIn og andre gange ad omveje, hvor effektiv brug af sociale og digitale medier bevirker, at virksomheden eller organisationen er endog meget svær at komme uden om i lovarbejde og beslutningsgange. Digital Interessevaretagelse - en håndbog til at få indflydelse leverer grundintroduktionen til, hvordan din organisation kommer i gang med at bedrive digital interessevaretagelse. Hele vejen fra at lave strategi, over taktiske værktøjer og til selve udførelsen, de små teknikker og kampagnerne. Bogen leverer en række nye modeller og værktøjer til vejen fra at bygge platforme rigtigt op og til alle teknikkerne til at flytte mennesker, beslutningstagere og dagsordner med digitale og sociale medier.
Specifikationer
Undertitel - en håndbog til at få indflydelse
Forfatter Benjamin Rud Elberth
Forlag Digitaltaktik.dk
Indbinding Hæftet
Thema koder Grafisk IT og digitale medier, Internet og digitale medier, Markedsføring på internettet, Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DAF
Udgivelsesdato 3. maj 2017
Sideantal 320
Bredde 150
Højde 220
Dybde 18
Vægt 700
Første udgave 2017
Oplagsdato 3. maj 2017
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788793063723
ISBN-10 8793063725
EAN 9788793063723
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.