Digital marketing SÅDAN
388,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788792738264
Denne bog vil klæde dig på til at opbygge en målrettet digital marketingkampagne, så du undgår dyre fejlinvesteringer i annoncer og reklamer, der aldrig når ud til den gruppe, du vil ramme.
Den vil guide til den bedste og mest økonomiske måde at bruge Googleannoncer i en sammenhængende kampagne og introducere til konkrete værktøjer der gør det muligt får dig at udregne den reelle værdi af marketingsbudgettet, som du får af hver eneste følger, mailadresse og besøg på virksomhedens hjemmeside.
Du vil blive i stand til at opbygge en mail-database, som kan omsættes til direkte salg og udforme en strategi som vil skabe synlighed og følge spillereglerne på de sociale medier.
Puneet Oberoi
CEO og founder Moving Digital
Undertitel | håndbog til onlinemarketing |
---|---|
Forfatter | Puneet Oberoi |
Forlag | Softworld Press |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Internet og digitale medier |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 13. jun. 2017 |
Sideantal | 197 |
Bredde | 170 |
Højde | 241 |
Dybde | 13 |
Vægt | 541 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 13. jun. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788792738264 |
ISBN-10 | 8792738265 |
EAN | 9788792738264 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Dorte Tang Møller |
Illustreret i farver/sh | Nej |
Photographer | Erik Cheng |