Digital Media Management
348,75 kr
På lager
ISBN
9788757127232
Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.
Undertitel | En helhedsorienteret metode |
---|---|
Forfatter | Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan |
Forlag | Nyt Teknisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | EF |
Udgivelsesdato | 8. sep. 2010 |
Sideantal | 220 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788757127232 |
ISBN-10 | 8757127239 |
EAN | 9788757127232 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck |
Illustreret i farver/sh | Nej |