Digital Media Management

Af: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
348,75 kr
På lager
ISBN
9788757127232
Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.

Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.

Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.
Specifikationer
Undertitel En helhedsorienteret metode
Forfatter Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
Forlag Nyt Teknisk Forlag
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition EF
Udgivelsesdato 8. sep. 2010
Sideantal 220
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2010
Oplagsdato 1. jan. 1900
Oplag 1
Udgave 3
ISBN-13 9788757127232
ISBN-10 8757127239
EAN 9788757127232
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.