Digital Media Management
348,75 kr
På lager
ISBN
9788757127232
Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.
| Undertitel | En helhedsorienteret metode |
|---|---|
| Forfatter | Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan |
| Forlag | Nyt Teknisk Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Product Type | Danske bøger |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | EF |
| Udgivelsesdato | 8. sep. 2010 |
| Sideantal | 220 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2010 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 3 |
| ISBN-13 | 9788757127232 |
| ISBN-10 | 8757127239 |
| EAN | 9788757127232 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Artist | Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



