Duk Op Shops vol 3.1

Af: Anine Thomsen;Anine Thomsen
125,00 kr
Ikke på lager lige nu. Leveringstid 8-10 dage efter bestilling.
ISBN
9788743010869
Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.

Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.

Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.

Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.

Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
Specifikationer
Undertitel Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops
Forfatter Anine Thomsen;Anine Thomsen
Forlag Books on Demand
Indbinding Paperback
Product Type paperback
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. dec. 2019
Sideantal 64
Bredde 210
Højde 150
Dybde 4
Vægt 108
Første udgave 2019
Oplagsdato 11. dec. 2019
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-10 8743010865
EAN 9788743010869
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.