e-branding
163,75 kr
Udsolgt
ISBN
9788776755430
e-branding giver et indblik i webmediets potentialer i kombination med branding. Bogen er skrevet som en metodebog, der kan læses og anvendes i virksomheder og på uddannelser, som arbejder med webmedier, branding og kommunikation. e-branding bruger webmediet til at kombinere branding og kommunikation, fordi dette medie er et indlysende værktøj til branding i store såvel som mindre virksomheder. e-branding har en helhedsorienteret tilgang til branding og webkommunikation. Metoden understøttes af, at branding i de seneste 10 år har udviklet sig fra at være et afgrænset marketingsredskab til nu at være en ledelsesdisciplin, der inddrager hele virksomheden. Bogen indeholder bl.a. konkrete eksempler på anvendelse af e-branding i de to danske virksomheder Grundfos og B&O. Bogen har sin egen hjemmeside med bl.a. baggrundsstof og videoklip. Klik her.
| Undertitel | Om anvendelse af webmediet til intern og ekstern kommunikation |
|---|---|
| Forfatter | Morten Bach Jensen |
| Forlag | Gyldendal Akademisk |
| Indbinding | e-bog (pdf-format) |
| Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 15. feb. 2008 |
| Sideantal | 164 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2007 |
| Oplagsdato | 15. feb. 2008 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788776755430 |
| ISBN-10 | 8776755430 |
| EAN | 9788776755430 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Fahad Saeed; Thomas Kofod |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




