e-branding

Af: Morten Bach Jensen
163,75 kr
Udsolgt
ISBN
9788776755430
e-branding giver et indblik i webmediets potentialer i kombination med branding. Bogen er skrevet som en metodebog, der kan læses og anvendes i virksomheder og på uddannelser, som arbejder med webmedier, branding og kommunikation. e-branding bruger webmediet til at kombinere branding og kommunikation, fordi dette medie er et indlysende værktøj til branding i store såvel som mindre virksomheder. e-branding har en helhedsorienteret tilgang til branding og webkommunikation. Metoden understøttes af, at branding i de seneste 10 år har udviklet sig fra at være et afgrænset marketingsredskab til nu at være en ledelsesdisciplin, der inddrager hele virksomheden. Bogen indeholder bl.a. konkrete eksempler på anvendelse af e-branding i de to danske virksomheder Grundfos og B&O. Bogen har sin egen hjemmeside med bl.a. baggrundsstof og videoklip. Klik her.
Specifikationer
Undertitel Om anvendelse af webmediet til intern og ekstern kommunikation
Forfatter Morten Bach Jensen
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding e-bog (pdf-format)
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. feb. 2008
Sideantal 164
Bredde 0
Højde 0
Vægt 0
Første udgave 2007
Oplagsdato 15. feb. 2008
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776755430
ISBN-10 8776755430
EAN 9788776755430
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Fahad Saeed; Thomas Kofod
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.