e-branding
163,75 kr
Udsolgt
ISBN
9788776755430
e-branding giver et indblik i webmediets potentialer i kombination med branding. Bogen er skrevet som en metodebog, der kan læses og anvendes i virksomheder og på uddannelser, som arbejder med webmedier, branding og kommunikation. e-branding bruger webmediet til at kombinere branding og kommunikation, fordi dette medie er et indlysende værktøj til branding i store såvel som mindre virksomheder. e-branding har en helhedsorienteret tilgang til branding og webkommunikation. Metoden understøttes af, at branding i de seneste 10 år har udviklet sig fra at være et afgrænset marketingsredskab til nu at være en ledelsesdisciplin, der inddrager hele virksomheden. Bogen indeholder bl.a. konkrete eksempler på anvendelse af e-branding i de to danske virksomheder Grundfos og B&O. Bogen har sin egen hjemmeside med bl.a. baggrundsstof og videoklip. Klik her.
Undertitel | Om anvendelse af webmediet til intern og ekstern kommunikation |
---|---|
Forfatter | Morten Bach Jensen |
Forlag | Gyldendal Akademisk |
Indbinding | e-bog (pdf-format) |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. feb. 2008 |
Sideantal | 164 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 15. feb. 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776755430 |
ISBN-10 | 8776755430 |
EAN | 9788776755430 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Fahad Saeed; Thomas Kofod |
Illustreret i farver/sh | Nej |