E-business
0,00 kr
500
ISBN
9788775537099
Virksomhedens digitale fremtid
Danske virksomheder har indtil i dag rejst på elektronisk turistklasse på Internet - af mange grunde. En af dem er, at ingen nogensinde har gjort sig den ulejlighed at forklare ledelsen i et helt almindeligt sprog, hvilke muligheder og trusler, Internet skaber for virksomheder, og hvordan man udnytter Nettet forretningsmæssigt. Denne bog opgraderer virksomhederne til businessclass - e-business. Læseren tages med på en rejse igennem den digitale udvikling. En rejse, der ikke kun drejer sige om at bruge Nettet til e-handel, men om at forandre virksomheden - at gøre e-forretning, e-business.
Denne bog er en af verdens første ledelsesbøger om e-business. Det er ikke en teknikbog, men en managementbog. Den er et resultat af forfatternes erfaringer med Internet, ikke som nørder, men som professionelle rådgivere - og naturligvis også som private digitale forbrugere. Bogen beskriver derfor ikke de tekniske løsninger, men de overordnede strategiske muligheder og valg, virksomhedsledere bør tage, for at bevæge virksomheden ind i den digitale fremtid.
God fornøjelse på rejsen.
Danske virksomheder har indtil i dag rejst på elektronisk turistklasse på Internet - af mange grunde. En af dem er, at ingen nogensinde har gjort sig den ulejlighed at forklare ledelsen i et helt almindeligt sprog, hvilke muligheder og trusler, Internet skaber for virksomheder, og hvordan man udnytter Nettet forretningsmæssigt. Denne bog opgraderer virksomhederne til businessclass - e-business. Læseren tages med på en rejse igennem den digitale udvikling. En rejse, der ikke kun drejer sige om at bruge Nettet til e-handel, men om at forandre virksomheden - at gøre e-forretning, e-business.
Denne bog er en af verdens første ledelsesbøger om e-business. Det er ikke en teknikbog, men en managementbog. Den er et resultat af forfatternes erfaringer med Internet, ikke som nørder, men som professionelle rådgivere - og naturligvis også som private digitale forbrugere. Bogen beskriver derfor ikke de tekniske løsninger, men de overordnede strategiske muligheder og valg, virksomhedsledere bør tage, for at bevæge virksomheden ind i den digitale fremtid.
God fornøjelse på rejsen.
Undertitel | digitale forretningsstrategier |
---|---|
Forlag | Børsen |
Indbinding | 2 |
Product Type | 1 |
Sideantal | 298 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
Sprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |