E-markedspladser
25,00 kr
500
ISBN
9788759309933
Danske virksomheder kunne i langt højere grad benytte internettet og e-markedspladser ved deres køb og salg. Dermed kunne de udnytte de oplagte muligheder for at udvide kundegrundlaget og på længere sigt øge virksomhedens indtjening.
Bogen rejser en række spørgsmål og problemstillinger, som man i virksomheden må tage stilling til, når man begiver sig i kast med at trænge ind på forskellige markeder.
Bogen er skrevet ud fra et ledelsesperspektiv og henvender sig primært til ledere med kommerciel såvel som teknisk baggrund, men bogen kan også læses af studerende, forskere og konsulenter.
Bogen rejser en række spørgsmål og problemstillinger, som man i virksomheden må tage stilling til, når man begiver sig i kast med at trænge ind på forskellige markeder.
Bogen er skrevet ud fra et ledelsesperspektiv og henvender sig primært til ledere med kommerciel såvel som teknisk baggrund, men bogen kan også læses af studerende, forskere og konsulenter.
Undertitel | Et springbrædt for dansk eksport |
---|---|
Forfatter | Reimer Ivang, Erik Christensen, Morten Rask |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 20. dec. 2002 |
Sideantal | 107 |
Bredde | 148 |
Højde | 209 |
Dybde | 7 |
Vægt | 171 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 20. dec. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759309933 |
ISBN-10 | 8759309938 |
EAN | 9788759309933 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |