eKundeservice

Af: Jens Dalgaard;Jesper Wagner Lund
180,00 kr
På lager
ISBN
9788741262383
e-kundeservice er et helt afgørende element for enhver virksomhed, der vil sælge på nettet. Hver dag forlader tusindvis af danske kunder en webshop midt i købsprocessen. De har allerede lagt deres varer i den virtuelle indkøbskurv, og de er i gang med at gå til kassen. Alligevel opgiver de undervejs, fordi de simpelthen mangler hjælp og service til at afsluttet købet. Gennem konkrete eksempler gør bogen læseren mere bevidst om, hvor vigtigt det er at yde god service online. Læseren får en række simple redskaber til at forbedre sin service med henblik på at øge kundetilfredshed og ikke mindst omsætning. eKundeservice er både henvendt til den lille webshop med kun en enkelt ansat, såvel som til ledelsen i større virksomhed, hvor hele afdelinger betjener kundehenvendelser. Det handler altså ikke om, hvor mange kunder du har. Men hvordan du gør din service optimal for alle.
Specifikationer
Undertitel nøglen til fremtidens handel
Forfatter Jens Dalgaard;Jesper Wagner Lund
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder E-handel: forretningsmæssige aspekter, For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 29. feb. 2016
Sideantal 104
Bredde 158
Højde 233
Dybde 8
Vægt 169
Første udgave 0
Oplagsdato 29. feb. 2016
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788741262383
ISBN-10 8741262383
EAN 9788741262383
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.