En haj til medier
191,25 kr
På lager
ISBN
9788702259254
Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie?
Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation, præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online.
Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden.
Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.
Forfatter | Trine May |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Alderstrin: fra 7 år, Undervisningsmidler: Modersmålsundervisning |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. aug. 2018 |
Sideantal | 57 |
Bredde | 202 |
Højde | 278 |
Dybde | 10 |
Vægt | 386 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 10. aug. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Fandango |
ISBN-13 | 9788702259254 |
ISBN-10 | 8702259254 |
EAN | 9788702259254 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Helle Madsen - Frk. Madsens tegnestue |
Omslagsillustrator | Rikke Arentoft Poulsen |
Illustreret i farver/sh | Nej |
Photographer | Thorkild Jensen |