En haj til medier

Af: Trine May
191,25 kr
På lager
ISBN
9788702259254
Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie? Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.
Specifikationer
Forfatter Trine May
Forlag Gyldendal
Indbinding Indbundet
Thema koder Alderstrin: fra 7 år, Undervisningsmidler: Modersmålsundervisning
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. aug. 2018
Sideantal 57
Bredde 202
Højde 278
Dybde 10
Vægt 386
Første udgave 2018
Oplagsdato 10. aug. 2018
Oplag 1
Udgave 1
Serie Fandango
ISBN-13 9788702259254
ISBN-10 8702259254
EAN 9788702259254
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Madsen - Frk. Madsens tegnestue
Omslagsillustrator Rikke Arentoft Poulsen
Illustreret i farver/sh Nej
Photographer Thorkild Jensen
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.