En ny undersøgelse viser - eller gør den?
210,00 kr
På lager
ISBN
9788792816443
Det kan gøres meget bedre
Danske medier præsenterer næsten dagligt resultater af undersøgelser, hvor et antal borgere er blevet spurgt om deres mening.
Desværre er mange undersøgelser både dårligt gennemtænkt, halvhjertet udført og mangelfuldt analyseret.
Det råder denne bog bod på. Uanset om du skal lave egne rundspørger eller forholde dig kritisk til andres, finder du her præcise anvisninger på, hvad man skal holde øje med.
Til bogen er knyttet en hjemmeside med en test, hvor man ret enkelt kan teste, om et givent resultat også holder.
"En ny undersøgelse viser..." er her i sin 2. udgave, revideret og udvidet i forhold til første-udgaven fra 2011.
Danske medier præsenterer næsten dagligt resultater af undersøgelser, hvor et antal borgere er blevet spurgt om deres mening.
Desværre er mange undersøgelser både dårligt gennemtænkt, halvhjertet udført og mangelfuldt analyseret.
Det råder denne bog bod på. Uanset om du skal lave egne rundspørger eller forholde dig kritisk til andres, finder du her præcise anvisninger på, hvad man skal holde øje med.
Til bogen er knyttet en hjemmeside med en test, hvor man ret enkelt kan teste, om et givent resultat også holder.
"En ny undersøgelse viser..." er her i sin 2. udgave, revideret og udvidet i forhold til første-udgaven fra 2011.
Undertitel | En praktisk guide til spørgeskemaundersøgelser |
---|---|
Forfatter | Kresten Roland Johansen & Lars Friis |
Forlag | Ajour |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Sociologi |
Varegruppe | Politik, Debat |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. aug. 2013 |
Sideantal | 120 |
Bredde | 172 |
Højde | 240 |
Dybde | 10 |
Vægt | 277 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 20. dec. 2019 |
Oplag | 2 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788792816443 |
ISBN-10 | 8792816444 |
EAN | 9788792816443 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |