En samtale - to vindere
250,00 kr
500
ISBN
9788702098600
Mange ledere er alt for længe om at tage de vanskelige samtaler med sine medarbejdere - fx om hvordan medarbejderen forvalter sit job. Og ofte bliver resultatet et brud eller en negativ og frustreret medarbejder.
Håndtering af vanskelige samtaler er først og fremmest et spørgsmål om effektiv metode.
Bogen er bygget op som en målrettet samtale og er en praktisk vejledning i, hvordan man griber samtalen an trin for trin.
Enkle og velvalgte eksempler, demonstration af spørgeteknikker, der fokuserer på handlemuligheder.
Desuden et par cases og hjælpeskemaer.
Undertitel | Sådan håndterer du vanskelige samtaler med medarbejdere |
---|---|
Forfatter | Anne-Suzette Humle |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Ledelse og ledelsesteknikker |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 17. sep. 2010 |
Sideantal | 204 |
Bredde | 156 |
Højde | 231 |
Dybde | 16 |
Vægt | 391 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 19. nov. 2010 |
Oplag | 2 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788702098600 |
ISBN-10 | 8702098600 |
EAN | 9788702098600 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Nanette Vabø |
Illustreret i farver/sh | Nej |