Entrepreneurship i vidensamfundet
297,50 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788779342422
Hvordan får man skabt en entrepreneuriel videnskultur og et entrepreneurielt samspil mellem universiteter, det etablerede forretningsliv og iværksætterne?Entrepreneurship i vidensamfundet giver svaret. I vidensamfundet skabes samfundsværdierne ved at omsætte viden til praksis. Da Danmark befinder sig i toppen af verdenssamfundet, kan danske virksomheder kun konkurrere i kraft af et stadigt højere videnindhold i produkter og organisationer. Det har for alvor rettet opmærksomheden mod de videregående uddannelser. Der lægges vægt på, at forrretningspotentialer findes alle vegne, at nye, levedygtige virksomheder i høj grad udspringer af eksisterende forretningsmiljøer, og at universiteterne især skal spille sammen med de større forretningsmiljøer, hvor Danmark gør sig stærkt gældende i verden.
Forfatter | Jens Christensen |
---|---|
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. sep. 2005 |
Sideantal | 288 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 18 |
Vægt | 549 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 25. sep. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788779342422 |
ISBN-10 | 8779342426 |
EAN | 9788779342422 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |