Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
553
ISBN
9788741264608
Erhvervsjura - for marketing og service er i 2. udgave revideret og tilpasset de nye studieordninger.
Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Jura, generelle emner |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jul. 2016 |
Sideantal | 372 |
Bredde | 173 |
Højde | 246 |
Dybde | 19 |
Vægt | 724 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 1. jul. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
Recall To | 4. aug. 2017 |
Recall From | 19. jun. 2017 |
ISBN-13 | 9788741264608 |
ISBN-10 | 8741264608 |
EAN | 9788741264608 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |