Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
553
ISBN
9788741264608
Erhvervsjura - for marketing og service er i 2. udgave revideret og tilpasset de nye studieordninger.
Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
| Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe |
|---|---|
| Forlag | HansReitzels |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | For erhvervsuddannelse, Jura, generelle emner |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 1. jul. 2016 |
| Sideantal | 372 |
| Bredde | 173 |
| Højde | 246 |
| Dybde | 19 |
| Vægt | 724 |
| Første udgave | 2015 |
| Oplagsdato | 1. jul. 2016 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 2 |
| Recall To | 4. aug. 2017 |
| Recall From | 19. jun. 2017 |
| ISBN-13 | 9788741264608 |
| ISBN-10 | 8741264608 |
| EAN | 9788741264608 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





