Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788741278100
Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
Erhvervsjura - for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Helle Næss-Schmidt Risdal |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Jura, generelle emner |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 3. aug. 2020 |
Sideantal | 408 |
Bredde | 174 |
Højde | 242 |
Dybde | 24 |
Vægt | 698 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 1. feb. 2021 |
Oplag | 2 |
Udgave | 6 |
Serie | Erhvervsjura |
Recall To | 30. jul. 2021 |
Recall From | 28. jun. 2021 |
ISBN-10 | 8741278100 |
EAN | 9788741278100 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Louise Perlmutter - Louises Design |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |