Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741261416
Erhvervsjura - for marketing og service sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som retskilder og retsvæsen, privatret, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, konkurrenceret, e-handelsret, immaterialret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om turisme.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
| Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe;Tom Bramminge Christensen |
|---|---|
| Forlag | HansReitzels |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | For erhvervsuddannelse, Jura, generelle emner |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 5. aug. 2015 |
| Sideantal | 392 |
| Første udgave | 2009 |
| Oplagsdato | 5. aug. 2015 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Recall To | 1. jul. 2016 |
| Recall From | 7. jun. 2016 |
| ISBN-13 | 9788741261416 |
| ISBN-10 | 8741261416 |
| EAN | 9788741261416 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





