Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741261416
Erhvervsjura - for marketing og service sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som retskilder og retsvæsen, privatret, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, konkurrenceret, e-handelsret, immaterialret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om turisme.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe;Tom Bramminge Christensen |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Jura, generelle emner |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. aug. 2015 |
Sideantal | 392 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 5. aug. 2015 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Recall To | 1. jul. 2016 |
Recall From | 7. jun. 2016 |
ISBN-13 | 9788741261416 |
ISBN-10 | 8741261416 |
EAN | 9788741261416 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |