Feedback viser vejen til læring - pjece samt 4 stk. plakater
Sampak: Feedbackplakater (4 stk. A3-plakater) og tilhørende vejledningshæfte Feedback viser vejen til læring
Feedback er en af de faktorer, der har størst betydning i forhold til at øge elevens læringsudbytte. Feedback kan gives af læreren, kammeraten og eleven selv. Det kræver dog øvelse at blive bevidst om sin egen læreproces og ikke mindst give sig selv feedback undervejs. Dette er en sampak med fire A3-plakater og et vejledningshæfte.
Med de fire plakater i klasserummet hjælpes eleverne (og deres lærer) godt på vej! De fire plakater er: Hvad er dit mål? (feed up)
Hvor er du nu i forhold til målet? (feedback)
Hvad er næste skridt for at nå målet? (feed forward)
God feedbackkultur
Vejledningshæftet giver konkrete forslag til brugen af feedbackplakaterne i klasserummet og i teamsamarbejdet. Den giver en grundig indføring i John Hattie og Helen Timperleys feedbackmodel og de tre feedbackspørgsmål, som er rygraden i en god feedbackkultur. Hæftet beskæftiger sig desuden indgående med læringsmål og giver gode eksempler på formuleringen af læringsmål og succeskriterier på flere niveauer.
Undertitel | Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål |
---|---|
Forfatter | Kirsten Hyldahl |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 21. apr. 2015 |
Sideantal | 48 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 21. apr. 2015 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771602951 |
ISBN-10 | 877160295X |
EAN | 9788771602951 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |