Finansiel kommunikation
310,00 kr
På lager
ISBN
9788702037524
2. udgave af Finansiel kommunikation. Bogen er primært skrevet til studerende på akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning, men kan også anvendes på andre uddannelser, hvor der undervises i markedsføring, rådgivning og kommunikation inden for den finansielle sektor. Teorien er inddelt i afsnit om Markedet og konkurrencen Virksomheden og produktet Kunden og kommunikationen Etik, kundepsykologi og -kommunikation Praktiske eksempler perspektiverer teorien, så den studerende får et indgående kendskab til markeds- og finansiel kommunikation på alle niveauer i virksomheden.
| Forfatter | Hans-Henrik Søndersted-Olsen |
|---|---|
| Forlag | Gyldendal Akademisk |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Økonomi |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 12. jan. 2005 |
| Sideantal | 268 |
| Bredde | 170 |
| Højde | 245 |
| Første udgave | 2005 |
| Oplagsdato | 26. aug. 2008 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 2 |
| ISBN-13 | 9788702037524 |
| ISBN-10 | 8702037521 |
| EAN | 9788702037524 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | 2krogh |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



