Finansiel kommunikation
310,00 kr
På lager
ISBN
9788702037524
2. udgave af Finansiel kommunikation. Bogen er primært skrevet til studerende på akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning, men kan også anvendes på andre uddannelser, hvor der undervises i markedsføring, rådgivning og kommunikation inden for den finansielle sektor. Teorien er inddelt i afsnit om Markedet og konkurrencen Virksomheden og produktet Kunden og kommunikationen Etik, kundepsykologi og -kommunikation Praktiske eksempler perspektiverer teorien, så den studerende får et indgående kendskab til markeds- og finansiel kommunikation på alle niveauer i virksomheden.
Forfatter | Hans-Henrik Søndersted-Olsen |
---|---|
Forlag | Gyldendal Akademisk |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. jan. 2005 |
Sideantal | 268 |
Bredde | 170 |
Højde | 245 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 26. aug. 2008 |
Oplag | 2 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788702037524 |
ISBN-10 | 8702037521 |
EAN | 9788702037524 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | 2krogh |
Illustreret i farver/sh | Nej |