Finansiel markedsføring

Af: Hans-Henrik Søndersted-Olsen;Sonja Juhl Madsen;Poul K. Faarup
490,00 kr
På lager
ISBN
9788776757267
Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor. Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl.a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt  bank og realkredit.
Specifikationer
Forfatter Hans-Henrik Søndersted-Olsen;Sonja Juhl Madsen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. jan. 2010
Sideantal 368
Første udgave 2010
Oplagsdato 28. jun. 2010
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788776757267
ISBN-10 8776757267
EAN 9788776757267
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker 2krogh
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.