Finansiel markedsføring
500,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776757267
Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor.
Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet.
En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl.a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt bank og realkredit.
Forfatter | Hans-Henrik Søndersted-Olsen;Sonja Juhl Madsen;Poul K. Faarup |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 27. jan. 2010 |
Sideantal | 368 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 19 |
Vægt | 684 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 28. jun. 2010 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776757267 |
ISBN-10 | 8776757267 |
EAN | 9788776757267 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | 2krogh |
Illustreret i farver/sh | Nej |