Flexvidere
170,00 kr
106
ISBN
9788771457957
”Flexvidere” har som arbejdstitel haft ”FlexVid Bog 2”, fordi det er en opfølgning på den tekstantologi, vi
udsendte i første fase af projekt FlexVid, et forsknings og udviklingsprojekt om fleksible arbejdsformer
i videregående uddannelser med udstrakt anvendelse af digitale medier. Udgivelsen fra oktober 2012
kaldte vi som undertitel ”– Skitser fra tegnebrættet”, og her beskrev vi, hvad vi gerne ville nå frem til
generelt og med fire uddannelser på UCN som eksempel. Uddannelserne til bygningskonstruktør,
folkeskolelærer, markedsføringsøkonom og radiograf har fra august 2012 til juni 2014 arbejdet på at
implementere de modeller for fleksible arbejdsformer, som blev beskrevet i Bog 1 på hvert af de fire
førsteårs hold, som begyndte i august 2012, kaldet FlexVid-hold.
Med udgangspunkt i FlexVid-holdene har vi undervejs arbejdet på at anvende de vigtigste principper
for arbejdet på andre hold og i andre uddannelser, og denne bog indeholder, foruden overvejelser
om de første to års arbejde på FlexVid-holdene, eksempler på, hvordan man på andre hold og i andre
uddannelser arbejder med blended learning, forhåbentlig til inspiration for endnu flere undervisere
og studerende i og uden for UCN. Håbet er, at de konkrete eksempler, erfaringer og overvejelser kan
bruges af undervisere og ledere, ikke bare på UCN, men på videregående uddannelser i det hele taget.
udsendte i første fase af projekt FlexVid, et forsknings og udviklingsprojekt om fleksible arbejdsformer
i videregående uddannelser med udstrakt anvendelse af digitale medier. Udgivelsen fra oktober 2012
kaldte vi som undertitel ”– Skitser fra tegnebrættet”, og her beskrev vi, hvad vi gerne ville nå frem til
generelt og med fire uddannelser på UCN som eksempel. Uddannelserne til bygningskonstruktør,
folkeskolelærer, markedsføringsøkonom og radiograf har fra august 2012 til juni 2014 arbejdet på at
implementere de modeller for fleksible arbejdsformer, som blev beskrevet i Bog 1 på hvert af de fire
førsteårs hold, som begyndte i august 2012, kaldet FlexVid-hold.
Med udgangspunkt i FlexVid-holdene har vi undervejs arbejdet på at anvende de vigtigste principper
for arbejdet på andre hold og i andre uddannelser, og denne bog indeholder, foruden overvejelser
om de første to års arbejde på FlexVid-holdene, eksempler på, hvordan man på andre hold og i andre
uddannelser arbejder med blended learning, forhåbentlig til inspiration for endnu flere undervisere
og studerende i og uden for UCN. Håbet er, at de konkrete eksempler, erfaringer og overvejelser kan
bruges af undervisere og ledere, ikke bare på UCN, men på videregående uddannelser i det hele taget.
Undertitel | Fleksible tankegange om studier og undervisning efter to år med FlexVid |
---|---|
Forfatter | Steen Nielsen;Palle Rasmussen;Hanne Nissen Bøgesvang;Frank Olsen;Elisabeth Lauridsen Lolle;Charlotte Heigaard Jensen;Camilla Gyldendahl Jensen;Bodil Christensen;Bethina Kuhr;Annette Fiskaali;Marianne Skov Laursen;Maria Hartman Nielsen;Louise Bach Jensen;K |
Forlag | Books on Demand |
Indbinding | Paperback |
Product Type | paperback |
Thema koder | Antologier: generelt, Højere uddannelse |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 23. okt. 2014 |
Sideantal | 136 |
Bredde | 170 |
Højde | 220 |
Dybde | 8 |
Vægt | 248 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 24. okt. 2014 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771457957 |
ISBN-10 | 8771457950 |
EAN | 9788771457957 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |