Fokusgrupper for begyndere

Af: Mette Reinhardt Jacobsen
248,75 kr
På lager
ISBN
9788771187731
Når man for første gang skal gennemføre en række fokusgrupper, er det ofte de helt små, praktiske detaljer, der giver de største problemer. Bogen her giver praktiske råd og tips til alle, der skal lave en fokusgruppe for første gang.

Kapitlerne handler om:
  • Fokusgrupper – hvorfor?
  • Design
  • Spørgerammen
  • Alt det praktiske
  • Rekruttering
  • Selve dagen – tjekliste
  • At moderere en gruppe
  • Efter grupperne
  • Hvad så med web?
Hver kapitel afsluttes med en huskeliste over alt det, der kræver særlig opmærksomhed.

Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog. Den henvender sig til medarbejdere i virksomheder, foreninger og organisationer og til studerende på videregående uddannelser, der skal gennemføre fokusgrupper for første gang.

Mette Reinhardt Jakobsen (født 1972) er cand.mag. i fransk og medievidenskab samt fagjournalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Hun har i en lang årrække arbejdet som kvalitativ analysekonsulent. I dag er hun selvstændig konsulent med fokus på brugercentrerede processer, kvalitativ metode og værdiskabende historiefortælling for både private virksomheder og offentlige institutioner. Udover denne bog er hun forfatter til yderligere to fagbøger om brugerinddragelse samt to romaner.
Specifikationer
Undertitel en praktisk håndbog
Forfatter Mette Reinhardt Jacobsen
Forlag Frydenlund
Indbinding Paperback
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Kommunikationsstudier, Medievidenskab: journalistik
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. feb. 2018
Sideantal 102
Bredde 174
Højde 242
Dybde 9
Vægt 295
Første udgave 2011
Oplagsdato 20. feb. 2018
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788771187731
ISBN-10 8771187731
EAN 9788771187731
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Morten Thunø Hansen
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.