Forbrug i designersamfundet

Af: Henrik Vejlgaard
455,00 kr
Desværre udgået af boghandelen
ISBN
9788776640286
Forbrug i designersamfundet viser, at der helt grundlæggende er to forskellige designstrategier i nutidens moderne videnssamfund: trenddesign (der forandrer sig hurtigt) og livsstilsdesign (der forandrer sig langsomt). Hver designstrategi rummer fordele og ulemper. Ved at holde de to strategier op mod hinanden giver denne bog et klart overblik over spillereglerne, når man arbejder med designede produkter.

I dag er der stil og design ikke bare i tøj, tilbehør og boligtilbehør, men også i sportsudstyr, mobiltelefoner, biler legetøj og meget andet. Flere og flere brancher og virksomheder bliver inddraget i dette marked, og virksomheder over hele verden gør design til en markant del af deres forretningsstrategi.

Bogen er fyldt med cases og sådan-gør-man-råd. Læs om hvordan virksomheder i en række meget forskellige brancher har håndteret deres designstrategi - og lær af Puma, Burberry, Mattel, Victoria's Secret, Louis Vuitton, Designers Guild og mange andre.
Specifikationer
Forfatter Henrik Vejlgaard
Forlag Børsens Forlag
Indbinding Ingen
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. dec. 2004
Sideantal 296
Bredde 167
Højde 243
Dybde 29
Vægt 746
Første udgave 2004
Oplagsdato 1. dec. 2004
Oplag 1
Udgave 1
Serie nummer 0
Recall To 2. dec. 2
Recall From 2. dec. 2
ISBN-13 9788776640286
ISBN-10 8776640280
EAN 9788776640286
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.