Forfatterens guide til sociale medier
Denne inspirerende og praktiske guide giver en grundindføring i, hvordan en forfatter, en skribent eller et forlag kan bruge Blogs - Facebook – LinkedIn – Twitter - YouTube – Instagram – Podcast – Pinterest –Crowdfunding- og tilrettelægge dit tidsforbrug!
Forfatterguiden hjælper dig med at vælge til og fra i de mange muligheder, så du kan beslutte, hvor din sparsomme tid og energi bedst muligt sættes ind på at styrke opmærksomheden om din bog og dit forfatterskab længe inden og længe efter, at din publikation er udkommet. Guiden er skrevet af forfatteren, forlæggeren og journalisten Abelone Glahn.
Læserne siger:
”Det er en usædvanlig vellykket blanding af læsbar, underholdende og meget nyttig og brugervenlig tekst." Mette Felbo, Forfatter, arkæolog cand.phil.
Undertitel | Praktisk hjælp til forfattere og andre skribenter |
---|---|
Forfatter | Abelone Glahn |
Forlag | Forlaget Amedia |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Konkurrence i erhvervslivet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. jan. 2016 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 150 |
Højde | 210 |
Dybde | 17 |
Vægt | 340 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 2. jan. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799774241 |
ISBN-10 | 8799774240 |
EAN | 9788799774241 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |