Forfatterens guide til sociale medier

Af: Abelone Glahn
175,00 kr
På lager
ISBN
9788799774241

Denne inspirerende og praktiske guide giver en grundindføring i, hvordan en forfatter, en skribent eller et forlag kan bruge   Blogs -  Facebook – LinkedIn – Twitter -  YouTube – Instagram – Podcast – Pinterest –Crowdfunding- og tilrettelægge dit tidsforbrug!  

Forfatterguiden hjælper dig med at vælge til og fra i de mange muligheder, så du kan beslutte, hvor din sparsomme tid og energi bedst muligt sættes ind på at styrke opmærksomheden om din bog og dit forfatterskab længe inden og længe efter, at din publikation er udkommet. Guiden er skrevet af forfatteren, forlæggeren og journalisten Abelone Glahn.

Læserne siger:

”Det er en usædvanlig vellykket blanding af læsbar, underholdende og meget nyttig og brugervenlig tekst." Mette Felbo, Forfatter, arkæolog cand.phil.

Specifikationer
Undertitel Praktisk hjælp til forfattere og andre skribenter
Forfatter Abelone Glahn
Forlag Forlaget Amedia
Indbinding Hæftet
Thema koder Konkurrence i erhvervslivet
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 2. jan. 2016
Sideantal 200
Bredde 150
Højde 210
Dybde 17
Vægt 340
Første udgave 2016
Oplagsdato 2. jan. 2016
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788799774241
ISBN-10 8799774240
EAN 9788799774241
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.