Forhandlingsteknik
Keld Jensen giver dig redskaberne til at blive en dygtig og professionel forhandler. Den professionelle forhandler kan se sagen fra begge sider, kan se fordele i, at forhandlingen fører til merværdi for begge parter, kan se forhandlingen som et samarbejdsprojekt - og ikke mindst kan vinde forhandlinger uden at modparten føler sig som taber.
I bogen gennemgår Keld Jensen først forhandlingen set fra køberens synspunkt, den rolle du befinder dig i, når du vil købe noget eller skal bedømme forslag fra andre mennesker. Dernæst behandles sælgerrollen, som er de situationer, hvor du forsøger at overbevise andre om dine ideer. Ved at forstå både køber- og sælgerrollen bliver du som forhandler bedre til at se begge sider i en given forhandlingssituation. Dermed vil du blive bedre til at styre forhandlingen, og du ender ikke som enten en naiv eller en grådig forhandler. I bogens sidste del får du gode råd til forhandlingen.
Forfatter | Keld Jensen |
---|---|
Forlag | Børsen |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Sociale grupper: klubber og foreninger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. maj 2006 |
Sideantal | 95 |
Bredde | 130 |
Højde | 176 |
Dybde | 10 |
Vægt | 124 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 9. maj 2008 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
Serie | Kort til viden |
ISBN-13 | 9788776641467 |
ISBN-10 | 8776641465 |
EAN | 9788776641467 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |