Formative walkthroughs
458,75 kr
På lager
ISBN
9788771604078
Formative walkthroughs - når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater
Hvornår lærer elever noget? Hvordan kan man iagttage elevers faglige og socioemotionelle progression, og hvad skal der til for at fastholde progressionen?
I denne bog inviteres skoleledere og vejledere til at foretage formative walkthroughs i klasserummene med henblik på at understøtte lærere i at tilrettelægge lektioner, der har elevers læring og trivsel i centrum. Det særlige ved formative walkthroughs er, at de ikke er evaluerende eller bedømmende i forhold til den, der observeres, men derimod lægger vægt på netop at se frem og forbedre praksis og styrke elevers læring og trivsel.
Undertitel | når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater |
---|---|
Forfatter | Susan M. Brookhart og Connie M. Moss |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 28. jun. 2018 |
Sideantal | 230 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 12 |
Vægt | 498 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 29. jun. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771604078 |
ISBN-10 | 8771604073 |
EAN | 9788771604078 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |