Formative walkthroughs

Af: Susan M. Brookhart og Connie M. Moss
458,75 kr
På lager
ISBN
9788771604078
Formative walkthroughs - når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater

Hvornår lærer elever noget? Hvordan kan man iagttage elevers faglige og socioemotionelle progression, og hvad skal der til for at fastholde progressionen?

I denne bog inviteres skoleledere og vejledere til at foretage formative walkthroughs i klasserummene med henblik på at understøtte lærere i at tilrettelægge lektioner, der har elevers læring og trivsel i centrum. Det særlige ved formative walkthroughs er, at de ikke er evaluerende eller bedømmende i forhold til den, der observeres, men derimod lægger vægt på netop at se frem og forbedre praksis og styrke elevers læring og trivsel.
Specifikationer
Undertitel når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater
Forfatter Susan M. Brookhart og Connie M. Moss
Forlag Dafolo
Indbinding Hæftet
Thema koder Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DAF
Udgivelsesdato 28. jun. 2018
Sideantal 230
Bredde 170
Højde 240
Dybde 12
Vægt 498
Første udgave 2018
Oplagsdato 29. jun. 2018
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788771604078
ISBN-10 8771604073
EAN 9788771604078
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.