Fornyelsestræet

Af: Hans Prehn, Erik Keldmann
250,00 kr
500
ISBN
9788788936742
""Inspiration, nytænkning - og stof til eftertanke""
Alle taler om fornyelse. Men 9 ud af 10 virksomheder adskiller sig stadigvæk ikke så meget fra konkurrenterne, at nogen kan se forskel. Og hånden på hjertet: Hvad kom der ud af jeres seneste fornyelsesprocesser?

Det er ikke mere kun produkterne, kunderne ""køber"". Hele virksomheden er blevet en ""mærkevare"". Og én ting er at forny et produkt. Hvordan fornyr man en virksomhed - så det kan ses?
Fornyelsestræet demonstrerer, hvordan I kan afdække navnets associationsværdi, pejle jer frem til et vigtigt kundebehov - og gøre det til en værdi ved jeres navn. Ikke med snak eller uendelige møder, og ikke bare med store ord i reklamerne, med en praktisk og jordnær arbejdsmetode, der gør medarbejdere og kunder til aktive partnere i hele virksomhedens fornyelsesproces.
Er kundernes opfattelse af jer god nok, eller trænger I til en inspirerende saltvandsindsprøjtning?

Én ting er sikker: Når du har læst bogen, er ingenting mere det samme. Heller ikke du. Og spørgsmålet er naturligvis, om du tør løbe den risiko?
Specifikationer
Undertitel slip dog innovations-evnen løs
Forfatter Hans Prehn, Erik Keldmann
Forlag Specialbladsforlaget
Indbinding Ingen
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. nov. 1999
Sideantal 265
Bredde 193
Højde 269
Dybde 23
Vægt 899
Første udgave 0
Oplagsdato 5. nov. 1999
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788788936742
ISBN-10 8788936740
EAN 9788788936742
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.