Forstå forbrugerne

Af: Ole E. Andersen
348,75 kr
Nyt oplag er under forberedelse.
ISBN
9788759315668
Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing-synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.
Specifikationer
Forfatter Ole E. Andersen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. aug. 2011
Sideantal 244
Bredde 170
Højde 240
Dybde 13
Vægt 488
Første udgave 2011
Oplagsdato 11. mar. 2019
Oplag 5
Udgave 1
Recall To 9. jul. 2021
Recall From 7. jun. 2021
ISBN-13 9788759315668
ISBN-10 8759315660
EAN 9788759315668
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.