Gør kunden god igen

Af: Søren Bechmann;Pernille Hirshals
300,00 kr
500
ISBN
9788702156645
Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen.  Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi. Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering: • Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde. • Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre. • Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes. • Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter. • Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.
Specifikationer
Undertitel Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder
Forfatter Søren Bechmann;Pernille Hirshals
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kundeservice
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. aug. 2014
Sideantal 200
Bredde 139
Højde 221
Dybde 20
Vægt 363
Første udgave 0
Oplagsdato 21. aug. 2014
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702156645
ISBN-10 8702156645
EAN 9788702156645
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.