Good to great
370,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave.
ISBN
9788776640118
Hvorfor formår nogle virksomheder at tage springet fra at være gode til at være fantastiske, mens andre virksomheders resultater forbliver på det jævne?
Det spørgsmål forsøger Jim Collins - medforfatteren til bestselleren Built to Last (Skabt til succes) - at besvare.
Gennem et omfattende researcharbejde fortæller han i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Vil gå fra Good til Great - og blive der.
Det spørgsmål forsøger Jim Collins - medforfatteren til bestselleren Built to Last (Skabt til succes) - at besvare.
Gennem et omfattende researcharbejde fortæller han i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Vil gå fra Good til Great - og blive der.
Undertitel | hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke |
---|---|
Forfatter | James C. Collins |
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. mar. 2004 |
Sideantal | 315 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 30. sep. 2008 |
Oplag | 5 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788776640118 |
ISBN-10 | 8776640116 |
EAN | 9788776640118 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Annette Rosenberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |