Åh, business ...
128,75 kr
106
ISBN
9788771459401
"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Undertitel | Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014) |
---|---|
Forfatter | Finn Frandsen |
Forlag | Books on Demand |
Indbinding | Paperback |
Product Type | paperback |
Thema koder | Antologier: generelt, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 14. jul. 2014 |
Sideantal | 172 |
Bredde | 120 |
Højde | 190 |
Dybde | 10 |
Vægt | 168 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 15. jul. 2014 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771459401 |
ISBN-10 | 8771459405 |
EAN | 9788771459401 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |