Håndbog i CMM for konsulenter
247,50 kr
På lager
ISBN
9788792542212
Håndbog i CMM for konsulenter giver konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen. Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher.
Den ledsagende Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver de 8 store modeller, der kan anvendes i processen.
Den ledsagende Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver de 8 store modeller, der kan anvendes i processen.
Forfatter | Barnett Pearce, Jesse Sostrin, Kimberly Pearce |
---|---|
Forlag | Forlaget Mindspace |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Forskning og information: generelt, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Ledelse: lederskab og motivation |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. aug. 2011 |
Sideantal | 128 |
Bredde | 153 |
Højde | 225 |
Dybde | 11 |
Vægt | 207 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 22. aug. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788792542212 |
ISBN-10 | 8792542212 |
EAN | 9788792542212 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Ole Lindegård Henriksen |
Foreword Author | Barnett Pearce |
Omslagsgrafiker | Louise Glargaard Perlmutter |
Illustreret i farver/sh | Nej |