Håndbog i strategisk public relations

Af: Henrik Merkelsen (red.)
447,50 kr
På lager
ISBN
9788759313138
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.
Specifikationer
Forfatter Henrik Merkelsen (red.)
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Antologier: generelt, PR
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. dec. 2009
Sideantal 300
Bredde 171
Højde 242
Dybde 24
Vægt 816
Første udgave 2009
Oplagsdato 24. jul. 2017
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788759313138
ISBN-10 8759313137
EAN 9788759313138
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.