Håndbog i strategisk public relations
447,50 kr
På lager
ISBN
9788759313138
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.
Forfatter | Henrik Merkelsen (red.) |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Antologier: generelt, PR |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. dec. 2009 |
Sideantal | 300 |
Bredde | 171 |
Højde | 242 |
Dybde | 24 |
Vægt | 816 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 24. jul. 2017 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759313138 |
ISBN-10 | 8759313137 |
EAN | 9788759313138 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |