Helhjertet Ledelse
498,75 kr
På lager
ISBN
9788797129005
18 trind til helhjertet ledelse og resultat i verdensklasse.
MORTEN MORTENSEN, manden som skabte Jack & Jones og var med til at gøre det til et af verdens største herrebrands, har skrevet en bog om ledelse og kreativ fornyelse. Og ikke mindst om sig selv, i sin egen udvikling fra vestjysk malersøn, som i skolen fik at vide, at han ”aldrig vil blive til noget”, til drivende kraft i Bestseller-koncernen, en af Danmarks største virksomhedssucceser.
Bogen ”Helhjertet ledelse”, som introducerer ledelsesfilosofien Straction, er et radi- kalt opgør med mange af de måder, virksomheder drives og ledes på i dag, hvor den kreativitet og boblende innovation, de fleste mennesker er i besiddelse af, alt for ofte hæmmes af mellemledere, HR-afdelinger og kassetænkning, som i sidste ende kan komme til at true firmaerne på eksistensen. Mortensens bog er et frihedsbudskab og en opfordring til at slippe alle de passive kræfter løs, som gemmer sig i krogene og hie- rarkierne, og stole mere på hinandens intuition, naturlige begejstring og nysgerrighed end på strategiplaner, som i en moderne verden alligevel er forældede i samme øjeblik de udkommer.
”Helhjertet ledelse” er skrevet til alle, der vil lede andre eller blot tage ledelsen for sig selv. Den indeholder vejledninger, anvisninger, påstande, stof til debat, provokati- oner. Og hvad der måske er allervigtigst: Den bygger sine teorier på banebrydende, praktiske erfaringer høstet af forfatteren selv gennem en lang karriere, der startede på lageret. Det er tid at ”komme i Straction”; som Morten Mortensen siger.
Forfatter | Morten Mortensen |
---|---|
Forlag | StractionLeadership |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | Bestyrelse og selskabsledelse. Roller og ansvar for generalforsamling, bestyrelse, direktører, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Erhvervslivsstudier: generelt, Forretningsstrategier, Ledelse: lederskab og motivation, Organisationsteori og organisationspsykologi, Salg og marketing, Specifikke selskabers historie / erhvervshistorie |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 2. apr. 2019 |
Sideantal | 307 |
Bredde | 208 |
Højde | 244 |
Dybde | 31 |
Vægt | 1150 |
Første udgave | 2019 |
Oplagsdato | 2. apr. 2019 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8797129003 |
EAN | 9788797129005 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |