Hjernen bag lysten til at lære
397,50 kr
500
ISBN
9788777063695
Nogle børn er ikke gearet til at klare de krav, de møder, fx stave korrekt, skrive læseligt, læse hurtigt, indgå i sociale relationer eller opfatte en fælles besked. Når der opstår såkaldte indlæringsvanskeligheder, skyldes det ikke mangel på evner, men at barnet har en læringsstil, der ikke passer med den pågældende opgave.
Mel Levine identificerer de mange individuelle
måder at lære på og vejleder helt konkret i, hvordan lærere, forældre og andre kan hjælpe det enkelte barn med at finde dets stærke sider og lære det, at forstå og udvikle de områder, der falder svært.
Mel Levine identificerer de mange individuelle
måder at lære på og vejleder helt konkret i, hvordan lærere, forældre og andre kan hjælpe det enkelte barn med at finde dets stærke sider og lære det, at forstå og udvikle de områder, der falder svært.
Undertitel | Neuropædagogik i teori og praksis |
---|---|
Forfatter | Mel Levine |
Forlag | Dansk Psykologisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kognitiv psykologi, Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori |
Varegruppe | Psykologi, Psykisk sundhed |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. nov. 2004 |
Sideantal | 408 |
Bredde | 171 |
Højde | 240 |
Dybde | 22 |
Vægt | 765 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 12. mar. 2010 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777063695 |
ISBN-10 | 8777063694 |
EAN | 9788777063695 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Else-Marie Thomsen¤Henny Thomsen |
Illustreret i farver/sh | Nej |