Hvad er meningen med virksomhedens logo?
250,00 kr
520
ISBN
9788791171208
I denne bog præsenterer forfatteren 35 virksomheder fra de blev grundlagt og fik deres første logo til det logo, vi kender i dag. Desuden er der mere end 100 supplerende eksempler på mærker, hvor baggrunden for deres tilblivelse er gennemgået.
At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.
At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.
Forfatter | Ian Wisler-Poulsen |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. apr. 2005 |
Sideantal | 97 |
Bredde | 200 |
Højde | 277 |
Dybde | 8 |
Vægt | 382 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 25. apr. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791171208 |
ISBN-10 | 8791171202 |
EAN | 9788791171208 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |