Hvad er meningen med virksomhedens logo?

Af: Ian Wisler-Poulsen
250,00 kr
520
ISBN
9788791171208
I denne bog præsenterer forfatteren 35 virksomheder fra de blev grundlagt og fik deres første logo til det logo, vi kender i dag. Desuden er der mere end 100 supplerende eksempler på mærker, hvor baggrunden for deres tilblivelse er gennemgået.

At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.


Specifikationer
Forfatter Ian Wisler-Poulsen
Forlag Grafisk Litteratur
Indbinding Paperback
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. apr. 2005
Sideantal 97
Bredde 200
Højde 277
Dybde 8
Vægt 382
Første udgave 0
Oplagsdato 25. apr. 2005
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788791171208
ISBN-10 8791171202
EAN 9788791171208
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.