Hvad er meningen med virksomhedens logo?
250,00 kr
520
ISBN
9788791171208
I denne bog præsenterer forfatteren 35 virksomheder fra de blev grundlagt og fik deres første logo til det logo, vi kender i dag. Desuden er der mere end 100 supplerende eksempler på mærker, hvor baggrunden for deres tilblivelse er gennemgået.
At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.
At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.
| Forfatter | Ian Wisler-Poulsen |
|---|---|
| Forlag | Grafisk Litteratur |
| Indbinding | Paperback |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 25. apr. 2005 |
| Sideantal | 97 |
| Bredde | 200 |
| Højde | 277 |
| Dybde | 8 |
| Vægt | 382 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 25. apr. 2005 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788791171208 |
| ISBN-10 | 8791171202 |
| EAN | 9788791171208 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





