Ind I Den Nye Verden - Design Thinking For Nyt Paradigme
150,00 kr
Print on demand. Leveringstid 3 - 4 uger efter bestilling
ISBN
9788740964585
Vi lever i en ny verden hvor internettet har vendt op og ned på det hele. Siden årtusindeskiftet har vi alle kunnet praktisere vores ytringsfrihed - især på de sociale medier. Vi er alle i dag subjektive og selvstændige når vi er på nettet. Derved kommer alt til handle om komplekse brands og branding. Og det kan være svært at forstå for det kræver et helt nyt paradigme med en hel ny måde at tænke på.
Denne bog byder på et helt nyt paradigme til at forstå verden i dag. Den går ind i det komplekse og beskriver hvordan brands og branding kan forstås i dag, og hvordan man kan agere frem i den komplekse verden. Selve paradigmet består af 12 dele som alle hænger sammen og understøtter hinanden. Og efterfølgende kædes hermeneutik og matematik sammen for at komme ind i det komplekse. Det er en spændende rejse.
Bogen byder på mange nye begreber i den forbindelse. Der er det hele menneske som menneskesyn, begrebskunst som metode, divergente processer, en ny model for erkendelse af komplekse brands, 0-brands og et nyt udvidet reklamebegreb.
Fra forfatteren side er bogen skabt innovativt og kreativt gennem metoden for Design Thinking. Hele forståelsen af livet i dagens kommunikationssamfund anses som et dynamisk puslespil med mange dynamiske brikker der sættes sammen gennem paradigmet.
Alt i alt er det en bog der udvikler forståelsen af livet, samfundet og verden omkring os og rykker selve forståelsen et niveau op Op til det komplekse niveau hvor det nye paradigme er gældende.
Denne bog byder på et helt nyt paradigme til at forstå verden i dag. Den går ind i det komplekse og beskriver hvordan brands og branding kan forstås i dag, og hvordan man kan agere frem i den komplekse verden. Selve paradigmet består af 12 dele som alle hænger sammen og understøtter hinanden. Og efterfølgende kædes hermeneutik og matematik sammen for at komme ind i det komplekse. Det er en spændende rejse.
Bogen byder på mange nye begreber i den forbindelse. Der er det hele menneske som menneskesyn, begrebskunst som metode, divergente processer, en ny model for erkendelse af komplekse brands, 0-brands og et nyt udvidet reklamebegreb.
Fra forfatteren side er bogen skabt innovativt og kreativt gennem metoden for Design Thinking. Hele forståelsen af livet i dagens kommunikationssamfund anses som et dynamisk puslespil med mange dynamiske brikker der sættes sammen gennem paradigmet.
Alt i alt er det en bog der udvikler forståelsen af livet, samfundet og verden omkring os og rykker selve forståelsen et niveau op Op til det komplekse niveau hvor det nye paradigme er gældende.
Forfatter | René Vitting |
---|---|
Forlag | Saxo Publish |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | Filosofi, Samfund og kultur: generelt, Økonomi |
Varegruppe | Filosofi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 6. jul. 2018 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 6. jul. 2018 |
Oplag | 0 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788740964585 |
ISBN-10 | 8740964582 |
EAN | 9788740964585 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |