Innovation i danske virksomheder

Af: Lars Gelsing (red.)
50,00 kr
På lager
ISBN
9788759316771
Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien – i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger. Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde. Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder. Dansk erhvervslivs historie fortæller om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger. Nogle af disse virksomheder rager op f.eks. på grund af deres størrelse Også de mange små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt. De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.
Specifikationer
Forfatter Lars Gelsing (red.)
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Antologier: generelt, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. dec. 2012
Sideantal 178
Bredde 155
Højde 232
Dybde 15
Vægt 306
Første udgave 2012
Oplagsdato 20. jan. 2016
Oplag 4
Udgave 1
ISBN-13 9788759316771
ISBN-10 8759316772
EAN 9788759316771
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.