Innovation og entreprenørskab

Af: Annemette Digmann;Jon Sundbo;Søren Voxted;Catharina Juul Kristensen;Lene Tanggaard;Annabeth Aagaard;Martin Senderovitz;Jesper Piihl;Kim Haugbølle;Marianne Forman;Kristian Delica;Birgit Jæger
305,00 kr
På lager
ISBN
9788741255590
Innovation og entreprenørskab er i høj grad modebegreber, men det er også begreber, som bliver mere og mere indarbejdede i den private, offentlige og tredje sektor. Begreberne bruges også anvendelsesorienteret, bl.a. som egentlige styrings- og forandringsteknologier. Bogens forfattere bidrager med kapitler til den teoretiske nytænkning inden for forskningen i innovation og entreprenørskab. Innovationsprocesser, udnyttelse af innovative ideer og entreprenørielle muligheder undersøges på ny, og begreber redefineres. Bogens målgruppe er studerende på mellemlange og lange videregående uddannelser inden for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Catharina Juul Kristensen er cand.scient.adm., ph.d. og lektor på Institut for Samfund og Globalisering, RUC. Søren Voxted er cand.merc., ph.d. og lektor på Institut for Ledelse og Virksomhedsstrategi, Syddansk Universitet.  
Specifikationer
Forfatter Annemette Digmann;Jon Sundbo;Søren Voxted;Catharina Juul Kristensen;Lene Tanggaard;Annabeth Aagaard;Martin Senderovitz;Jesper Piihl;Kim Haugbølle;Marianne Forman;Kristian Delica;Birgit Jæger
Forlag HansReitzels
Indbinding Indbundet
Thema koder For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 9. sep. 2011
Sideantal 256
Bredde 136
Højde 215
Dybde 18
Vægt 314
Første udgave 2011
Oplagsdato 25. jul. 2014
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788741255590
ISBN-10 8741255590
EAN 9788741255590
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Ole Klitgaard
Omslagsgrafiker Ida Balslev-Olesen
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.