International markedsføring

Af: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen og Peter Schmalz
528,75 kr
554
ISBN
9788792098467

Fås i 5. udgave. Isbnnr: 9788771540208

Kernestoffet i International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.

Denne lærebog er velegnet til markedsføringsøkonom-, finansøkonom-, handelsøkonom-, logistikøkonom-, serviceøkonom-, akademiøkonom-/merkonom-, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.

Trojkas undervisningsmateriale til International markedsføring omfatter følgende:

Specifikationer
Undertitel 4. udgave
Forfatter Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen og Peter Schmalz
Forlag Trojka
Indbinding Hæftet
Thema koder Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. maj 2011
Sideantal 732
Bredde 171
Højde 246
Dybde 37
Vægt 1377
Første udgave 2007
Oplagsdato 30. aug. 2012
Oplag 4
Udgave 4
ISBN-13 9788792098467
ISBN-10 8792098460
EAN 9788792098467
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.