International markedsføring
528,75 kr
554
ISBN
9788792098467
Fås i 5. udgave. Isbnnr: 9788771540208
Kernestoffet i International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.
Denne lærebog er velegnet til markedsføringsøkonom-, finansøkonom-, handelsøkonom-, logistikøkonom-, serviceøkonom-, akademiøkonom-/merkonom-, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Trojkas undervisningsmateriale til International markedsføring omfatter følgende:
- Lærebog
- Cases og opgaver
- E-læringsmaterialer på bogens website (www.trojka.dk og www.itrojka.dk).
Undertitel | 4. udgave |
---|---|
Forfatter | Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen og Peter Schmalz |
Forlag | Trojka |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 27. maj 2011 |
Sideantal | 732 |
Bredde | 171 |
Højde | 246 |
Dybde | 37 |
Vægt | 1377 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 30. aug. 2012 |
Oplag | 4 |
Udgave | 4 |
ISBN-13 | 9788792098467 |
ISBN-10 | 8792098460 |
EAN | 9788792098467 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |