International Markedsføring - cases og opgaver
198,75 kr
På lager
ISBN
9788771540215
Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Forlag | Trojka |
---|---|
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Økonomi |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jul. 2016 |
Sideantal | 303 |
Bredde | 174 |
Højde | 246 |
Dybde | 16 |
Vægt | 590 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 4. maj 2017 |
Oplag | 2 |
Udgave | 5 |
ISBN-13 | 9788771540215 |
ISBN-10 | 8771540215 |
EAN | 9788771540215 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |