International markedsføring, Lærebog
511,25 kr
523
ISBN
9788792098009
Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG.
International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau.
Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre.
Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er:
Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner.
Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.
Forfatter | Finn Rolighed Andersen |
---|---|
Forlag | Trojka |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jun. 2007 |
Sideantal | 736 |
Bredde | 171 |
Højde | 245 |
Dybde | 37 |
Vægt | 1400 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 6. jul. 2009 |
Oplag | 3 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788792098009 |
ISBN-10 | 8792098002 |
EAN | 9788792098009 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |