International markedsføring - lærebog
550,00 kr
På lager
ISBN
9788771540208
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.
Forlag | Trojka |
---|---|
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. aug. 2015 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 192 |
Højde | 251 |
Dybde | 39 |
Vægt | 1760 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 4. maj 2017 |
Oplag | 3 |
Udgave | 5 |
ISBN-13 | 9788771540208 |
ISBN-10 | 8771540202 |
EAN | 9788771540208 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |