International markedsføring - lærebog

550,00 kr
På lager
ISBN
9788771540208
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.
Specifikationer
Forlag Trojka
Indbinding Hæftet
Thema koder Internationale virksomheder, Lærervejledninger og undervisningsmateriale
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. aug. 2015
Sideantal 0
Bredde 192
Højde 251
Dybde 39
Vægt 1760
Første udgave 2011
Oplagsdato 4. maj 2017
Oplag 3
Udgave 5
ISBN-13 9788771540208
ISBN-10 8771540202
EAN 9788771540208
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.