International markedsføring
497,50 kr
554
ISBN
9788790701529
International markedsføring 2.udgave samt cases og opgaver er i overensstemmelse med studieordningen og fagbeskrivelsen for International markedsføring ved uddannelsen Markedsføringsøkonom.
Materialets emne-flow er også i overensstemmelse med semesteropdelingen og dækker pensum i samtlige 3 semestre.
Lærebogsmaterialet er desuden særdeles velegnet ved uddannelsen AkademiMerkonom (Afsætning 1. del og Markedsføring 2. del) samt andre KVU´er, hvor fagområdet markedsføring indgår: Multimediedesigner, Serviceøkonom og Finansøkonom.
Gennemgangen af pensum er på et højt fagligt niveau - i overensstemmelse med kravene ved KVU. Bogen er disponeret i 7 temaer:
Virksomhedens interne situation, virksomhedens eksterne situation, markedsanalyse, markedsføringsstrategi, internationalisering, virksomhedens handlingsparameter samt markedsføringsplan.
De i alt 21 kapitler behandler følgende forhold: Indledning, virksomheden, strategisk planlægning, omverdenen, konsument-markedet, B2B-markedet, konkurrenceanalyse, prognoser og forecast, segmentering og målgruppevalg, differentiering og positionering, internationaliseringsproces, markedsudvælgelse, indtræningsstrategi, produkt og branding, serviceprodukter, pris, national distribution, kommunikation, international parameteranvendelse samt markedsføringsplanlægning.
Sidst i bogen findes en sektion med 8 cases.
Hver case går på tværs af de allerede læste kapitler. De 8 cases er placeret på strategisk rigtige tidspunkter i relation til det faglige indhold.
Materialets emne-flow er også i overensstemmelse med semesteropdelingen og dækker pensum i samtlige 3 semestre.
Lærebogsmaterialet er desuden særdeles velegnet ved uddannelsen AkademiMerkonom (Afsætning 1. del og Markedsføring 2. del) samt andre KVU´er, hvor fagområdet markedsføring indgår: Multimediedesigner, Serviceøkonom og Finansøkonom.
Gennemgangen af pensum er på et højt fagligt niveau - i overensstemmelse med kravene ved KVU. Bogen er disponeret i 7 temaer:
Virksomhedens interne situation, virksomhedens eksterne situation, markedsanalyse, markedsføringsstrategi, internationalisering, virksomhedens handlingsparameter samt markedsføringsplan.
De i alt 21 kapitler behandler følgende forhold: Indledning, virksomheden, strategisk planlægning, omverdenen, konsument-markedet, B2B-markedet, konkurrenceanalyse, prognoser og forecast, segmentering og målgruppevalg, differentiering og positionering, internationaliseringsproces, markedsudvælgelse, indtræningsstrategi, produkt og branding, serviceprodukter, pris, national distribution, kommunikation, international parameteranvendelse samt markedsføringsplanlægning.
Sidst i bogen findes en sektion med 8 cases.
Hver case går på tværs af de allerede læste kapitler. De 8 cases er placeret på strategisk rigtige tidspunkter i relation til det faglige indhold.
Forfatter | Finn Rolighed Andersen |
---|---|
Forlag | Trojka |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. aug. 2003 |
Sideantal | 696 |
Bredde | 171 |
Højde | 245 |
Dybde | 34 |
Vægt | 1322 |
Første udgave | 2000 |
Oplagsdato | 17. apr. 2008 |
Oplag | 4 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788790701529 |
ISBN-10 | 8790701526 |
EAN | 9788790701529 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |