International varemærkestrategi

Af: Birgit Filtenborg;Christian Kragelund;Mikael Francke Ravn;Hanne Weywardt
495,00 kr
556
ISBN
9788761912176
Bogen beskriver de vigtigste juridiske og administrative problemstillinger i forbindelse med udvikling, registrering og vedligeholdelse af varemærker internationalt.

Forfatterne gennemgår blandt andet de forskellige praktiske forhold, som man sædvanligvis støder på i arbejdet med varemærker internationalt. De tager udgangspunkt i varemærkeretten, men beskriver også administrative, strategiske og økonomiske forhold, som er i vedligeholdelsen og etableringen af en international varemærkeportefølje.

Bogen er en håndbog, der giver læseren svar på de mest almindelige spørgsmål og overvejelser, der er ved behandling af varemærker internationalt. Den retter sig især mod varemærkeaktive virksomheder, advokater, revisorer, reklame- og mediefolk og andre, som arbejder med varemærker.
Specifikationer
Forfatter Birgit Filtenborg;Christian Kragelund;Mikael Francke Ravn;Hanne Weywardt
Forlag Thomson - GadJura
Indbinding Paperback
Varegruppe Love
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 12. jul. 2005
Sideantal 187
Bredde 155
Højde 231
Dybde 0
Vægt 325
Første udgave 2005
Oplagsdato 12. jul. 2005
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788761912176
ISBN-10 8761912174
EAN 9788761912176
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter null
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.