International varemærkestrategi
495,00 kr
556
ISBN
9788761912176
Bogen beskriver de vigtigste juridiske og administrative problemstillinger i forbindelse med udvikling, registrering og vedligeholdelse af varemærker internationalt.
Forfatterne gennemgår blandt andet de forskellige praktiske forhold, som man sædvanligvis støder på i arbejdet med varemærker internationalt. De tager udgangspunkt i varemærkeretten, men beskriver også administrative, strategiske og økonomiske forhold, som er i vedligeholdelsen og etableringen af en international varemærkeportefølje.
Bogen er en håndbog, der giver læseren svar på de mest almindelige spørgsmål og overvejelser, der er ved behandling af varemærker internationalt. Den retter sig især mod varemærkeaktive virksomheder, advokater, revisorer, reklame- og mediefolk og andre, som arbejder med varemærker.
Forfatterne gennemgår blandt andet de forskellige praktiske forhold, som man sædvanligvis støder på i arbejdet med varemærker internationalt. De tager udgangspunkt i varemærkeretten, men beskriver også administrative, strategiske og økonomiske forhold, som er i vedligeholdelsen og etableringen af en international varemærkeportefølje.
Bogen er en håndbog, der giver læseren svar på de mest almindelige spørgsmål og overvejelser, der er ved behandling af varemærker internationalt. Den retter sig især mod varemærkeaktive virksomheder, advokater, revisorer, reklame- og mediefolk og andre, som arbejder med varemærker.
Forfatter | Birgit Filtenborg;Christian Kragelund;Mikael Francke Ravn;Hanne Weywardt |
---|---|
Forlag | Thomson - GadJura |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Love |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. jul. 2005 |
Sideantal | 187 |
Bredde | 155 |
Højde | 231 |
Dybde | 0 |
Vægt | 325 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 12. jul. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788761912176 |
ISBN-10 | 8761912174 |
EAN | 9788761912176 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |