Interpretive consumer research

327,50 kr
500
ISBN
9788716134912
Forbrugerforskning er i dag ikke begrænset til løsning af markedsføringsmæssige problemer, men er blevet et centralt emne for alle samfundsvidenskabelige discipliner. I den afsætningsøkonomiske forskning spiller den fortolkende tilgang til forbrugerstudier en stadig stigende rolle. Bogen præsenterer en bred vifte af begrebsmæssige og empiriske indfaldsvinkler til forståelse og forklaring af både ""forbrug"" og ""forbruger"". Modellen af forbrugeren som individuel beslutningstager erstattes af et langt rigere perspektiv, som placerer forbrugeren i en social og kulturel sammenhæng, hvor de kollektive påvirkninger går hånd i hånd med de individuelle forbrugshandlinger. Bidragene afspejler den aktuelle debat om den fortolkende forskning som en anerkendt tilgang til forbrugerforskning. Bogen henvender sig til studerende og forskere, der arbejder inden for områder som forbrugeradfærd, afsætningsøkonomi, kultur- og mediestudier samt sociologi.
Specifikationer
Undertitel paradigms, methodologies & applications
Forlag Copenhagen Business School Press
Indbinding Hæftet
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. dec. 2002
Sideantal 365
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 19. dec. 2002
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788716134912
ISBN-10 8716134915
EAN 9788716134912
Sprog eng
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.