Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

Af: Ezio Pillon;Michael Vodder
245,00 kr
På lager
ISBN
9788741256788

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.

Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

 

Specifikationer
Forfatter Ezio Pillon;Michael Vodder
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Økonomi
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. aug. 2013
Sideantal 160
Bredde 172
Højde 241
Dybde 9
Vægt 310
Første udgave 2013
Oplagsdato 17. jan. 2017
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788741256788
ISBN-10 8741256788
EAN 9788741256788
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.