Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
245,00 kr
På lager
ISBN
9788741256788
’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.
Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.
Forfatter | Ezio Pillon;Michael Vodder |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. aug. 2013 |
Sideantal | 160 |
Bredde | 172 |
Højde | 241 |
Dybde | 9 |
Vægt | 310 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 17. jan. 2017 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788741256788 |
ISBN-10 | 8741256788 |
EAN | 9788741256788 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |