Introduktion til markedsføring på sociale medier
295,00 kr
På lager
ISBN
9788741278360
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Bogen indeholder blandt andet:
- de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
- kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
- markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
- principperne for influencer-markedsføring
- metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
- konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Undertitel | Facebook og LinkedIn |
---|---|
Forfatter | Kenneth Dosanjh;Halfdan Moth Timm;Alberte Hall |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For korte videregående uddannelser, Markedsføring på internettet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 27. jul. 2020 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 174 |
Højde | 11 |
Dybde | 242 |
Vægt | 376 |
Første udgave | 2020 |
Oplagsdato | 8. apr. 2022 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8741278360 |
EAN | 9788741278360 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Lymi DTP-service |
Illustreret i farver/sh | Nej |