Introduktion til markedsføring på sociale medier

Af: Kenneth Dosanjh;Halfdan Moth Timm;Alberte Hall
295,00 kr
På lager
ISBN
9788741278360

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Specifikationer
Undertitel Facebook og LinkedIn
Forfatter Kenneth Dosanjh;Halfdan Moth Timm;Alberte Hall
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For korte videregående uddannelser, Markedsføring på internettet
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. jul. 2020
Sideantal 208
Bredde 174
Højde 11
Dybde 242
Vægt 376
Første udgave 2020
Oplagsdato 8. apr. 2022
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-10 8741278360
EAN 9788741278360
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Lymi DTP-service
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.