Iværksætterne og deres netværk
Netværk er vigtigt for iværksættere, men det er ikke ligegyldigt, hvordan netværket ser ud. En iværksætter skal have et netværk, der passer til netop den nye virksomhed. Vækstorienterede og videntunge nye virksomheder har brug for helt andre netværk end de mere lokale og traditionelle iværksættere. Iværksættere skal netværke på den rigtige måde, og det er vigtigt, at de får en hjælpende hånd til det fra erhvervsorganisationer og andre aktører, der søger at fremme iværksætternes evne til at overleve og skabe vækst.
Denne antologi præsenterer en række artikler om iværksætternetværk. Der er dels en række artikler om, hvordan man i praksis skaber netværk - lige fra højteknologiske iværksættere i Silicon Valley til studenteriværksættere i København. Og dels artikler der præsenterer ny forskning om iværksætternetværk. Nogle af disse artikler trækker på data fra Global Entrepreneurship Monitor (GEM) projektet, verdens største forskningsprojekt inden for iværksætterområdet.
Undertitel | GEM-antologi 2007 |
---|---|
Forfatter | Torben Bager |
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Antologier: generelt, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 11. jan. 2008 |
Sideantal | 144 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 11. jan. 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776642914 |
ISBN-10 | 8776642917 |
EAN | 9788776642914 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |