Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl.

Af: John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh
153,75 kr
På lager
ISBN
9788723042033

Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt – uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.  

I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.

Specifikationer
Forfatter John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh
Forlag Alinea
Indbinding Hæftet
Thema koder For 3. klasse, For 4. klasse, For folkeskolen, Undervisningsmidler: handel og økonomi
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 13. apr. 2012
Sideantal 56
Bredde 199
Højde 273
Dybde 8
Vægt 226
Første udgave 2012
Oplagsdato 13. apr. 2012
Oplag 1
Udgave 1
Serie Øjne på dansk
ISBN-13 9788723042033
ISBN-10 8723042036
EAN 9788723042033
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.