Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl.
156,25 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788723042033
Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt – uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.
I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.
Forfatter | John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh |
---|---|
Forlag | Alinea |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For 3. klasse, For 4. klasse, For folkeskolen, Undervisningsmidler: handel og økonomi |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 13. apr. 2012 |
Sideantal | 56 |
Bredde | 199 |
Højde | 273 |
Dybde | 8 |
Vægt | 226 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 13. apr. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Øjne på dansk |
ISBN-13 | 9788723042033 |
ISBN-10 | 8723042036 |
EAN | 9788723042033 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |